català español
Què és Poetes Actualidat Publicacions Hemeroteca Il·lustradors Contacta
 


Divendres 11 de març de 2005
PRESENTACIÓ DE “PAPERS DE VERSÀLIA” Núm. JUNTS
A la Casa Taulé de Sabadell es va dur terme la presentació d'un nou número de les plaquettes de poesia "Papers de Versàlia". El recinte es va quedar petit per al gran nombre de públic assistent. L'acte va ser presentat pel poeta Esteban Martínez i hi van fer lectura dels seus poemes els poetes Àlex Holgado, Víctor Mañosa, Josep Maria Ripoll, Quilo Martínez, Marcel Ayats, Esteban Martínez i Francesc Reina. A més, es van llegir també alguns dels poemes publicats d'altres poetes no presents.
Vam gaudir també amb la música de Montse Munill, que va interpretar unes belles i recents composicions pròpies amb flauta travessera.
Aquest nou número de les plaquettes de poesia "Papers de Versàlia" que porta per títol "aquella nostàlgia del país ignorat", inclou treballs inèdits de 27 poetes d'arreu de l'Estat espanyol sobre el tema del viatge. La publicació inclou il·lustracions de Xavier Oriach.




El poeta Esteban Martínez fa la presentació de l'acte.



El poeta Quilo Martínez llegeix poemes als assistents a l'acte.

Montse Munill

La compositora i intérpret Montse Munill interpretant una peça pròpia a la flauta.

Alex Holgado

El poeta Àlex Holgado va recitar alguns poemes als presents.



En Josep Maria Ripoll llegint alguns poemes, amb els poetes Víctor Mañosa (a la dreta de la imatge) i Esteban Martínez.



En Francesc Reina llegint alguns poemes, amb els poetes Marcel Ayats (a la dreta de la imatge) i Esteban Martínez.

Marcel Ayats llegeix poemes

El poeta Marcel Ayats fa lectura d'alguns poemes als assistents.



 
 

© 2004-2017 Papers de Versàlia. Tots els drets reservats. www.papersdeversalia.com
versión en ESPAÑOL versió en CATALÀ Disseny gràfic: RodrigoMartinez.net