 |

24 de juliol de 2008
Premi per a la web de Papers de Versàlia.
Aquest juliol la web de Papers de Versàlia va resultar premiada al concurs Clica per Sabadell que va convocar
l'Ajuntament per celebrar el Dia d'Internet.
Amb l'objectiu de fomentar la presència de la ciutat de Sabadell a internet, el certamern convidava als participants a proposar enllaços a la xarxa que relacionessin Sabadell amb els llibres, la música o l'esport.
Els visitants de la web podien votar per la seva web preferida. L'implicació ciutadana i dels internautes en general va ser molt alta, amb més de 8.000
votacions i un miler de participants.
Finalment, el jurat va escollir, entre les més votades, aquella web que va considerar més adient per a cada categoria.
La web de Papers de Versàlia va ser escollida com a la millor a l'apartat "Sabadell i els llibres".
L'acte de lliurament de premis va tenir lloc el 24 de juliol al centre cívic de Poble Nou. Rodrigo Martínez, dissenyador i administrador de la web, va recollir el premi.


Rodrigo Martínez, dissenyador i administrador de la web, va recollir el premi.

Els premiats amb els responsables de la iniciativa i els representants de l'Ajuntament de Sabadell.
|

|
 |