 |

Divendres 18 de juny de 2010
PRESENTACIÓ DE LA PLAQUETTE DE PRIMAVERA
Al pati de la Casa Taulé (Sant Joan, 35), a les set de la tarda, va tenir lloc la presentació de la nostra última plaquette de poesia, la núm. "Z", amb poemes inèdits de nou grans autors nascuts abans de 1940 i encara en actiu:
Màrius Sampere, Juan Antonio Masoliver Ródenas, Jordi Pàmias, Clara Janés, Ricard Creus, Antonio Gamoneda, Feliu Formosa, José Corredor Matheos i Montserrat Abelló.
El quadern, que fou lliurat als assistents, du per títol "no tinguis res a les mans" i conté il·lustracions de nou pintors sabadellencs: Oriol Vilapuig, Ramiro Fernández, Natividad Ayala, Jerónimo Prieto, Leonor Bescós, Marta Arner, Pep Sallés, Rodrigo Martínez i Josep Gerona.
La lectura de poemes va anar a càrrec d’alguns dels autors presents a la plaquette, com són Màrius
Sampere, Juan Antonio Masoliver,
Jordi Pàmias, Feliu Formosa,
José Corredor-Matheos
i Montserrat Abelló.
Amb les intervencions musicals de Montserrat Munill, flauta travessera, va cloure el cicle de vint-i-sis plaquettes que vam iniciar l'any 2001 i que hem mantingut durant nou anys, en un acte especial que hem concebut com un homenatge personal als poetes de més edat: han estat per a nosaltres un referent de coherència i un estímul de treball.

El públic va respondre, una vegada més, a la proposta cultural de Papers de Versàlia i va omplir el pati de la Casa Taulé de Sabadell per sentir als poetes de viva veu.

El poeta Josep Maria Ripoll fou l'encarregat de presentar l'acte poètic.

Un cop més vam poder comptar amb la gran qualitat musical de la compositora i flautista Montserrat Munill, interpretant varies peces del seu repertori.


El poeta Jordi Pàmias.

El poeta Feliu Formosa llegint els seus poemes als assistents.

La poeta Montserrat Abelló durant la seva lectura. A l'esquerra de la imatge, el poeta Juan Antonio Masoliver.

El poeta José Corredor-Matheos llegint un dels seus poemes.

El poeta Màrius Sampere.



Finalment, el poeta Esteban Martínez va tancar l'acte, agraint a tots aquells que havien fet possible el pressent número de Papers de Versàlia, així com el recolçament del públic, dels autors, dels pintors i músics a tot el projecte cultural del grup al llarg d'aquests anys.
Fotos: Rodrigo Martinez |


|
 |